o nas
Misja
Dziękujemy, że pijecie mleko
Drodzy Państwo!
Pozdrawiają Was hodowcy bydła i producenci mleka, którzy z całego serca pragną Wam podziękować za to, że kupujecie nasze produkty. Nie ukrywamy, że to dla nas bardzo ważne i jesteśmy Wam za to naprawdę wdzięczni. Mamy świadomość, że nasza praca ma sens dlatego, że to na Waszych stołach pojawiają się produkty z mleka naszych krów i tak naprawdę to Wy zapewniacie nam i naszym rodzinom pracę i godziwe życie. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby w naszym kraju nigdy nie zabrakło mleka, masła, serów i innych mlecznych produktów. Zapewniamy, że będą one smaczne i na najwyższym poziomie. Jednocześnie prosimy, abyście nadal, tak jak to robicie podczas każdych zakupów, wspierali polskich „mleczarzy”, bo jest to w naszym wspólnym interesie, abyśmy mogli jak najdłużej cieszyć się doskonałym, polskim mlekiem. Przed nami ciężki okres, chyba wszyscy się go obawiamy, ale jesteśmy pewni, że wspólnie uda nam się przez niego przejść. Picie mleka nie zabija koronawirusa, ale uzdrawia gospodarkę i rolnictwo. Mamy nadzieję, że uda nam się wspólnie pokonać kryzys, a z każdą szklanką mleka będziemy bliżej normalności.
Jeszcze raz dziękujemy, życzymy wszystkim zdrowia i bardzo prosimy – pijcie polskie mleko!
**Leszek Hądzlik – Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła
i Producentów Mleka**
i Producentów Mleka**
*PS. Wyraźmy my wszyscy – hodowcy bydła i producenci mleka naszą wdzięczność konsumentom. Podziękujmy im kolejnymi zdjęciami.*
Dziękujemy że pijecie mleko
Nasza akcja w liczbach
0
Facebook
0
Platformy
0
Hodowców
Jest to akcja społeczna zrzeszająca wszystkich hodowców i konsumentów.
Cel
- Chcemy zaprezentować obecnym i przyszłym konsumentom, że mleko i przetwory mleczne są wartościowe.
- Pokazać skąd pochodzi mleko poprzez przybliżenie wizerunku hodowców oraz ich miłość do zwierząt, pasję i poświęcenie, których uwieńczeniem jest rodzinne spożywanie posiłków.
Śniadanie jest to rytuał, od niego rozpoczynamy dzień, a jego stałym punktem są przetwory mleczne.
Idea
Chcemy pokazać, że w obecnej sytuacji jaka ma miejsce na świecie konsumenci mogą czuć się bezpiecznie, że hodowcy dbają o dobrostan zwierząt i wysoką jakość mleka zachowując przy tym wszelkie
normy bezpieczeństwa. Jest to niezwykle istotne w walce z kryzysem, żeby polscy rolnicy jak i gospodarka poradziła sobie jak najlepiej w nowej rzeczywistości, a konsumenci wybierali świadomie nasze rodzime smaczne i bezpieczne produkty.