O kampanii

#Dziękujemy że pijecie mleko

Pozdrawiają Was hodowcy bydła i producenci mleka, którzy z całego serca pragną Wam podziękować za to, że kupujecie nasze produkty. Nie ukrywamy, że to dla nas bardzo ważne i jesteśmy Wam za to naprawdę wdzięczni. Mamy świadomość, że nasza praca ma sens dlatego, że to na Waszych stołach pojawiają się produkty z mleka naszych krów i tak naprawdę to Wy zapewniacie nam i naszym rodzinom pracę i godziwe życie. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby w naszym kraju nigdy nie zabrakło mleka, masła, serów i innych mlecznych produktów. Zapewniamy, że będą one smaczne i na najwyższym poziomie. Jednocześnie prosimy, abyście nadal, tak jak to robicie podczas każdych zakupów, wspierali polskich „mleczarzy”, bo jest to w naszym wspólnym interesie, abyśmy mogli jak najdłużej cieszyć się doskonałym, polskim mlekiem. Przed nami ciężki okres, chyba wszyscy się go obawiamy, ale jesteśmy pewni, że wspólnie uda nam się przez niego przejść. Picie mleka nie zabija koronawirusa, ale uzdrawia gospodarkę i rolnictwo. Mamy nadzieję, że uda nam się wspólnie pokonać kryzys, a z każdą szklanką mleka będziemy bliżej normalności.
Jeszcze raz dziękujemy, życzymy wszystkim zdrowia i bardzo prosimy – pijcie polskie mleko!
**Leszek Hądzlik – Prezydent Polskiej Federacji Hodowców Bydła
i Producentów Mleka**
*PS. Wyraźmy my wszyscy – hodowcy bydła i producenci mleka naszą wdzięczność konsumentom. Podziękujmy im kolejnymi zdjęciami.*
Dziękujemy że pijecie mleko

Nasza akcja w liczbach

0
Facebook
0
Platformy komunikacji
0
Hodowców

Jest to akcja społeczna zrzeszająca wszystkich hodowców i konsumentów.

Cel

  • Chcemy zaprezentować obecnym i przyszłym konsumentom, że mleko i przetwory mleczne są wartościowe.
  • Pokazać skąd pochodzi mleko poprzez przybliżenie wizerunku hodowców oraz ich miłość do zwierząt, pasję i poświęcenie, których uwieńczeniem jest rodzinne spożywanie posiłków.

Śniadanie jest to rytuał, od niego rozpoczynamy dzień, a jego stałym punktem są przetwory mleczne.

Idea

Chcemy pokazać, że w obecnej sytuacji jaka ma miejsce na świecie konsumenci mogą czuć się bezpiecznie, że hodowcy dbają o dobrostan zwierząt i wysoką jakość mleka zachowując przy tym wszelkie
normy bezpieczeństwa. Jest to niezwykle istotne w walce z kryzysem, żeby polscy rolnicy jak i gospodarka poradziła sobie jak najlepiej w nowej rzeczywistości, a konsumenci wybierali świadomie nasze rodzime smaczne i bezpieczne produkty.

Edukacja i przedstawienie wizerunku producentów mleka i przetwórców.

Cele

W tych trudnych czasach chcemy pomóc polskim hodowcom wysyłając jasne komunikaty konsumentom.

Walka z kryzysem

Kupowanie mleka i przetworów mlecznych służy polskiemu rolnictwu i gospodarce. 

Pochodzenie ma znaczenie

Polskie produkty są bezpieczne i wartościowe. Hodowcy dbają o dobrostan swoich zwierząt i zachowując wszelkie normy bezpieczeństwa dostarczają mleko najwyższej jakości.  

Polski hodowca

Mleko nie pochodzi ze sklepowej półki. Pokażmy jego drogę i rodziny hodowców. Ich ciężka praca to pasja oni kochają swoje zwierzęta i dbają o ich dobrostan. 

Polskie mleko i przetwory są bezpieczne, a ich kupowanie służy polskiej gospodarce.

25 lat działalności

Polskiej Federac j i Hodowców Bydła i Producentów Mleka

Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka jest mocną marką w rolnictwie. Nasi specjaliści, eksperci i pracownicy są traktowani, jak członkowie rodzin,
w gospodarstwach których produkowane jest mleko. Pomagamy zarządzać produkcją mleka i na niej zarabiać. Dostarczamy hodowcom wiedzę potrzebną do zarządzania stadami bydła mlecznego. Podnosimy dobrostan zwierząt, dbając m.in. o ich zdrowotność i długowieczność, poprzez programy hodowlane i dzięki udostępnianej wiedzy o wartości hodowlanej bydła mlecznego. Zwiększamy jakość produkowanego mleka dzięki fachowemu doradztwu i narzędziom hodowlanym którymi dysponujemy. Z naszych usług korzysta 20 tys. hodowców, którzy utrzymują 800 tys. sztuk bydła mlecznego. Gospodarstwa współpracujące z PFHBiPM produkują 60% tzw. mleka skupowego.