O kampanii
#Dziękujemy że pijecie mleko
i Producentów Mleka**
Dziękujemy że pijecie mleko
Nasza akcja w liczbach
Jest to akcja społeczna zrzeszająca wszystkich hodowców i konsumentów.
Cel
- Chcemy zaprezentować obecnym i przyszłym konsumentom, że mleko i przetwory mleczne są wartościowe.
- Pokazać skąd pochodzi mleko poprzez przybliżenie wizerunku hodowców oraz ich miłość do zwierząt, pasję i poświęcenie, których uwieńczeniem jest rodzinne spożywanie posiłków.
Śniadanie jest to rytuał, od niego rozpoczynamy dzień, a jego stałym punktem są przetwory mleczne.
Idea
Chcemy pokazać, że w obecnej sytuacji jaka ma miejsce na świecie konsumenci mogą czuć się bezpiecznie, że hodowcy dbają o dobrostan zwierząt i wysoką jakość mleka zachowując przy tym wszelkie
normy bezpieczeństwa. Jest to niezwykle istotne w walce z kryzysem, żeby polscy rolnicy jak i gospodarka poradziła sobie jak najlepiej w nowej rzeczywistości, a konsumenci wybierali świadomie nasze rodzime smaczne i bezpieczne produkty.
Edukacja i przedstawienie wizerunku producentów mleka i przetwórców.
Cele
W tych trudnych czasach chcemy pomóc polskim hodowcom wysyłając jasne komunikaty konsumentom.
Walka z kryzysem
Kupowanie mleka i przetworów mlecznych służy polskiemu rolnictwu i gospodarce.
Pochodzenie ma znaczenie
Polskie produkty są bezpieczne i wartościowe. Hodowcy dbają o dobrostan swoich zwierząt i zachowując wszelkie normy bezpieczeństwa dostarczają mleko najwyższej jakości.
Polski hodowca
Mleko nie pochodzi ze sklepowej półki. Pokażmy jego drogę i rodziny hodowców. Ich ciężka praca to pasja oni kochają swoje zwierzęta i dbają o ich dobrostan.
Polskie mleko i przetwory są bezpieczne, a ich kupowanie służy polskiej gospodarce.
25 lat działalności
Polskiej Federac j i Hodowców Bydła i Producentów Mleka
Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka jest mocną marką w rolnictwie. Nasi specjaliści, eksperci i pracownicy są traktowani, jak członkowie rodzin,
w gospodarstwach których produkowane jest mleko. Pomagamy zarządzać produkcją mleka i na niej zarabiać. Dostarczamy hodowcom wiedzę potrzebną do zarządzania stadami bydła mlecznego. Podnosimy dobrostan zwierząt, dbając m.in. o ich zdrowotność i długowieczność, poprzez programy hodowlane i dzięki udostępnianej wiedzy o wartości hodowlanej bydła mlecznego. Zwiększamy jakość produkowanego mleka dzięki fachowemu doradztwu i narzędziom hodowlanym którymi dysponujemy. Z naszych usług korzysta 20 tys. hodowców, którzy utrzymują 800 tys. sztuk bydła mlecznego. Gospodarstwa współpracujące z PFHBiPM produkują 60% tzw. mleka skupowego.